17 Ocak 2013 Perşembe

EVDE İZLENECEK FİLMLER


Evde izlemek için ne zaman DVD kiralamaya gitsem dut yemiş bülbüle dönüyorum. Ne izlesem, bu ismi daha önce duymuş muydum, acaba izlemiş miydim, geçen aklımda bir film vardı adı neydi kiiii...

evde izlenecek filmler, dvd kiralama, cd kiralama, en güzel filmler, ne izlesek, en iyi filmler, eski filmler, sinema
Benim durumumda olan birileri daha vardır diye düşünerek böyle bir köşe hazırlamak istedim. İzledikçe ve aklıma geldikçe ekleyerek hem kendime güzel bir arşiv oluşturmak hem de tavsiyelerde bulunmak istiyorum. Sizin tavsiyelerinizi de dört gözle bekliyorum bu arada...

AJAN SALT
evde izlenecek filmler, dvd kiralama, cd kiralama, en güzel filmler, ne izlesek, en iyi filmler, eski filmler, sinema
Hayatta en sevdiğiniz insan gözlerinizin içine bakarak acı bir şekilde boğulsa ve siz yardım etmeyi bırakın sesinizi bile çıkaramasanız. Bu bol hareketli filmi ve Angelina gibi kusursuz bir güzelliği izlesem de film bitince en çok kalbime işleyen bu sahne oldu, sizin de öyle olacağına hiç şüphem yok. 
Özellikle Angelina nın sarışın halini merak edenlere...






BENİM ADIM KHAN
evde izlenecek filmler, dvd kiralama, cd kiralama, en güzel filmler, ne izlesek, en iyi filmler, eski filmler, sinemaBu Dvd yi bulabilmek için çok uğraştım, herkes Hint filmi diyerek burun kıvırdı. Ama izlediğim en güzel filmlerden biri. Özürlü Khan ın çocukluğundan başlayıp tüm hayat hikayesini bazen bol kahkahalı bazen de gözleriniz yaşararak izleyeceksiniz. Mutlaka arşivinizde bulunmalı diye düşünüyorum.







ZAMANA KARŞI
evde izlenecek filmler, dvd kiralama, cd kiralama, en güzel filmler, ne izlesek, en iyi filmler, eski filmler, sinemaGelecekteyiz para diye bir kavram yok yerine zaman var, Herkesin 25 yaşında yaşlanması duruyor ve eğer çalışarak zaman kazanmazsanız 1 yıl sonra zamanınız tükenerek ölüyorsunuz. Mesela çalışıp 3 gün kazanıyorsunuz, ev kirası için 2 gününüzü, yiyecek almak için 3 saatinizi falan veriyorsunuz. Fikir olarak ilginç izlemesi de aynı oranda keyifli. Ayrıca Justin Timberlake hayranları da ekran başına.





GERÇEĞE ÇAĞRI
İşte yine size ilginç konulu bir film. Colin Farrell ve Jessica Biel baş rollerde . Sevdiği çok güzel bir eşi olan Douglas sıradan hayatını sürmektedir.

Her gün aynı şeyleri yaşamaktan çok sıkılmış ve Recall isimli bir şirkete gidip bir ajanın yaşamını anı olarak hafızasına atmalarını ister, şirketin tek bir şartı vardır, onlara yalan söylemeyeceksin, gerçekte olan bir hayatı anı olarak hafızana atmalarını istemeyeceksin, tam makinaya bağlanır, çalıştığı an yalanı ortaya çıkar ama bundan kendisinin bile haberi yoktur.
Bol adrenalinli, ilgi çekici ve sürükleyici bir film, izleyin kesinlikle pişman olmazsınız. Filmin sonuna kadar siz de hangisinin doğru olduğuna karar veremeyeceksiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review