15 Kasım 2013 Cuma

ÇEKİLİŞ VARRRR....


            Kısmetse Çarşamba günü Gaziantep gezimize başlıyoruz. Oradan sizler için seçeceğim güzel mi güzel hediyeleri, geldikten sonra çekilişle sahibine ulaştırmak istiyorum.


Bu benim ilk çekilişim, bu yüzden çok da heyecanlıyım açıkçası.
Hayatımda hiç görmediğim yeni insanlarla tanışmak, ortak bir frekans yakalayabilmek, hiç tanımadığım birine bayılarak aldığım hediyeleri gönderip onu mutlu edebilmektir aslında bu çekilişin amacı.



Antep e özgü güzel mi güzel hediyelerimin resimlerini geldikten sonra buradan sizinle paylaşıyor olacağım.



Çekilişe katılmak çok kolay; sadece 2 bloguma üye olmanız yeterli...


1-) Yollarda Hayat Var isimli blogumda;

Sayfanın altında bulunan "Bu siteye katılın" kısmına tıklayarak, arkadaşım olmanız.




2-) Keyifli Sofra isimli blogumda;

Sayfanın sağ üst köşesinde yer alan "Bu siteye katılın" kısmına tıklayarak, yemek blogumda da arkadaşım olmanız.





Ama tabiii birden çok çekiliş hakkı isterim diyorsanız;

  • Facebook, Twitter ve Instagram'da çekilişi (mümkünse resimli olarak) duyurursanız +1 hak,
  • Kendi blogunuzdan çekilişi duyurursanız +1 hak daha kazanıyorsunuz.

Çekilişe katılma koşullarını yerine getirdikten sonra yorum bırakmayı
ve
eğer  (+) haklar için paylaşım yaptıysanız paylaştığınız linkleri bana yollamayı unutmayın ;)


Bu çekilişin yeni dostlukların başlangıcı olması dileğimle...

Takipte kalın...

15.11.2013



İlginizi çekebilecek diğer yazılar;
  1. ACI BİR BABALAR GÜNÜ...
  2. ALİAĞA - İZMİR
  3. AYAKKABI BAVULUMDA NELER VAR
  4. AYVALIK TA 2 BLOGGER
  5. BEN GELDİM...
  6. BUTİK KURABİYE - NÜANS
  7. Bodrum-Bitez-Turgutreis-Gümüşlük
  8. BİZ NASIL AŞIK OLDUK !!!
  9. DOĞU YA DOĞRU - 3
  10. DOĞUM GÜNÜ SÜRPRİZİ....
  11. Dağmaran Kahvaltı Evi
  12. Denize girmek için en güzel plajlar
  13. DÜĞÜN DAVETİYESİ
  14. DÜĞÜN HAZIRLIKLARI...
  15. DÜĞÜN İÇİN SLAYT GÖSTERİSİ
  16. DİNİ NİKAH...(EVLENİYORUZZZ)
  17. EV-LE-Nİ-YO-RUUUUMMMMM...
  18. EVİMİN DEKORASYONU GELMİŞ
  19. Evlenince ilk defa anne demek!
  20. Evlilik Teklifi, Kız Kulesi, Ağva
  21. HAVA ALANINDAN...
  22. Hissetmek
  23. KARDEŞ RUHUN GIDASIDIR
  24. KEYİFLİ SOFRA ...
  25. KEYİFLİ SOFRA da neler oluyor...
  26. KIZ İSTEME MERASİMİ
  27. KUAFÖR GÜNLÜĞÜM...
  28. KURABİYE AŞKINAAAAA....
  29. LAZER EPİLASYON HAKKINDA...
  30. Müthiş Bir Evlilik Yıldönümü !
  31. NİŞAN TÖRENİMİZ...
  32. PALAMUT BÜKÜ / DATÇA
  33. SEVGİLİ GÜNLÜK / 10.09.2013
  34. SEVGİLİ GÜNLÜK / Doğum Günüm
  35. SEVGİLİYE HEDİYE...
  36. Sevgiliye sürpriz video ...
  37. Türkiye'nin ilk otomobili;Devrim - Yeni !!
  38. YILBAŞINDA BURCU GÜNEŞ..
  39. Yalıkavak-Türkbükü-Yel Değirmeni
  40. Yol Arkadaşım; KİNDLE TOUCH
  41. YÜKSEK YÜKSEK TEPELERE...
  42. ÇEŞME DE 2 BLOGGER...
  43. ÇİKOLATA KURSU...
  44. ÖZLEM PILATES YAPIYOR
  45. İZMİR E GELDİM DEMEK İÇİN...

9 yorum:

ÖZLEM SEZEN YILMAZ dedi ki...

Maaşallah canım, eline sağlık.
Bolll şanslarrrr

Niyobe dedi ki...

Merhaba, iki gün önce keşfettim bloğunuzu. Okurken çok keyif aldım. Özel anlarınızı burada paylaşmanızı başta tereddütle karşıladımsa da okudukça ne kadar samimi olduğunuzu anladım. Çok samimi, fikir edindirici, hoş yazılar. Ayrıca aynı şehirde olmamız da cabası. Sevgiler. Selamlar. İyi yolculuklar. (umarım üye olmayı becerebilmişimdir.)

ÖZLEM SEZEN YILMAZ dedi ki...

Cok tesekkur ederim ne kadar guzel anlatmissiniz duygularinizi. Sevgilimin izin verdigi kadari ile hissettigim herseyi paylasmayi seviyorum.
Uyeliginizi kontrol edip size bilgi veririm. Bol sanslarrr

ÖZLEM SEZEN YILMAZ dedi ki...

Bu arada arkadas listemde gozukmuyorsunuz. Mail adresinize gelen linke tiklamamis olabili misiniz acaba

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Ouvv... Hadi bakalım hayırlısı çok takipçim yok ama yine de duyuracağım.

ÖZLEM SEZEN YILMAZ dedi ki...

Tesekkurler canim sana da boool bool sans

ÖZLEM SEZEN YILMAZ dedi ki...

Sen uye olmustun di mi

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Ben üye oldum diye biliyordum olamamışım meğer.
Ama şimdi işlem tamam bana da beklerim. http://erayazifikiredebiyat.blogspot.com/

ÖZLEM SEZEN YILMAZ dedi ki...

Hemen geliyorum

Yorum Gönder

Twitter Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review