27 Ocak 2013 Pazar

VİZYON (CELAL İLE CEREN)


Şahan ın filmlerinde hep eğlenirim bir de iğrenç iğrenç kusup tükürmese daha iyi olacak ama neyse. Filmden çıkan sanatçıların yorumlarında hep çok güldüklerini dinledim. Pek güvenmem onların yorumlarına zamanında saçma sapan film izlemişliğim çoktur sayelerinde.



Film başladığında ee ne zaman güleceğiz derken art arda öyle sahneler geliyor ki sesimi kısamadan kahkahalarla gülmeye başlıyorum. Bazı sahnelerde gerçekten gülmekten ağlayacaktım dedikleri moda ulaştım, ağlamak la gülmek arası bişeyler oldu bana. 

Koçtaş ta çalışan Ceren ile babasının yanında çalışan pek de bi baltaya sap olamamış Celal 6 yıldır beraberler ve sözlüler. Celal arkadaşlarının da gazıyla (gerçek hayattaki gibi) Ceren in tüm itirazlarına rağmen onu uyutup arkadaşının bekarlığa veda partisine gidiyor ve Rusçuklarla eğlencenin dibine vuruyor. Çektikleri videoları ertesi gün face de görünce asıl film başlıyor işte.

Mutlaka gidin derim eğer ki Şahan a özel bir gıcıklığınız yoksa tabii. Eğlendirme garantisi var bu filmin, genelde belden aşağı götürmek, döşemek, vurmak, dayamak vs gibi vurgular çok, hatta aşırıya bile kaçmış ama yine de gülerken arada kayboluyor diyelim . 
İyi seyirler...


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review