7 Ocak 2013 Pazartesi

DANS HAKKINDA


Kardeşim Mehmet in yanına İzmit e yaptığım rutin ziyaretlerden birinde daha 20 yaşında olmasına rağmen (o zamanlar 20 ydi, şimdi 30 larını zorluyor) hep aynı şeyleri yapmaktan sıkıldığını öğrendim, o aralar ben de tango yaptığım için onu dans a yönlendirmek istedim ama Erkek adam kıvırır mı diye alışılagelmiş bir tepki yle karşılaştım. Neyse alışığım ben, her zaman başta hayır der arkamdan yapar bilirim. O rahatlıkla ayrıldım yanından. Eveeet İzmir e geldim ve oda ne Mehmet Jadore dans kursuna yazılmış.

aşk, tutku, salca, bachata, İzmit, jadore dans okulu

Öğrenci falan derken Dans ve Jadore un müthiş ortamı bizimkini iyice sardı, ben bile biraz oyalanır sonra sıkılır bırakır derken okul bitti hala dans diye diye İzmit te kalmaya devam ediyor. Asistanlık yapıp para kazanıyor artık bu işten. Her zaman hayatında olacak, kendisini en güzel şekilde ifade ettiği dansın adı ; Salsa

İlgilenenler için yazarak biraz bilgilendirmesini istedim. Sağ olsun kırmadı beni ufak ufak yazılar göndermeye başladı , yakın zamanlarda nasıl başladığını kendi klavyesinden okuyacaksınız. 

Ben biraz kısa kesip sözü ona bırakayım. Dans ile ilgili genel bilgileri sizinle paylaşayım. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim Mehmet iyi ki varsın, seni çok seviyorum... 


NEDEN DANS…

  • İçinde bulunduğunuz rutin hayata kısa zamanda büyük mutluluklar katmak için…

  • Günümüzün hastalığı stresten en iyi şekilde arınmak için…

  • En eğlenceli şekilde sağğınızı korumak ve formda kalmak için…

  • Eğitim sırasında öğrendiğiniz en küçük figürü bile günlük hayatta sergileyebilme şansınız olduğu için…

  • Dans ile kendinize bir özellik daha katmış olup, özgüveninizi güçlendirdiğiniz için…

  • İçinizdeki sizi ortaya çıkardığı ve tarzınızı ortaya koyduğu için…

  • Sizinle aynı pencereden hayata bakan insanlarla tanışma fırsatı yarattığı için…

  • Dans eğitimi sırasında, müzik ile beden arasındaki ritmik uyumu öğrendiğiniz için…

  • Çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel gelişimine önem verdiğiniz için…

  • Çocuğunuzu dansın aşılamış olduğu sorumluluk bilinci ile kötü alışkanlıklardan uzak tutmak için…

  • Bedeninizin ve beyninizin sınırlarını zorlayarak neler başarabildiğinizi görmek için…

  • Hayatın güzel şeyleri erteleyecek kadar uzun olmadığını bildiğiniz için…

  • Dansın bir yaşam biçimi, bir tutku olduğuna inandığınız için…

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review